Esti mai bun decat atat?

Tot felul de fraze se aud in ultimul timp, se spune ca ne pleaca valorile… Raman mediocrii si spagarii?

Cred ca fiecare are datoria sa incerce sa se stabileasca acolo unde crede ca ii e bine. Mai mult decat atat, fiecare om e diferit, asteptarile ne sunt diferite. Totusi, se poate sa schimbam lucrurile din locul in care ne aflam. Se stie ca suntem in situatia actuala , datorita alegerilor pe care le-am facut in trecut. Asadar, schimband ceva azi, ne conturam viitorul.

Habar n-am daca sunt mai merituosi cei care pleaca ori cei care raman si chiar daca as face apel la celebra pilda biblica cu cei 2 frati, dintre care unul risipitor, tot nu as putea spune sigur ce alegere e mai buna si ce trebuie pus in balanta tot timpul.

Stiu insa ca unul dintre ingrediente este curajul- de a a schimba  ceea ce ce necesar.

Mai trebuie tenacitate, pentru a  avea siguranta ca poti esua de tare multe ori dar nici gand ca vei renunta…

Un alt ingredient special se numeste disciplina( ani la rand am stiut ca-mi lipseste dar m-am icapatanat sa cred ca pot face lucrurile in felul meu).

Apare apoi un moment interesant cand aproape ai reusit si rezultatele incep sa se vada: novicii ar afirma ca ai avut noroc. Tu singur cunosti data exacta cand ai inceput sa-ti construiesti-norocul.

A trebuit pentru asta sa pleci, sa te schimbi,  sa inveti , sa te reinventezi ori sa inveti din prea -multele esecuri? Chiar nu mai conteaza! Important e ceea ce ai devenit si cat de multe vieti ai putut influenta in bine .Restul e…poveste. Povestea ta!

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

