De ce fac eu Lyoness?

Ca să fiu rea, răspunsul corect este- pentru că pot, pentru că există!

Adevărul este că aş putea aduce o turmă de argumente pentru care îmi place această afacere. Oamenii sunt diferiţi. Da’ nu ştiu cum se face -cuvântul criză e pe buzele tuturor, românul e tot galant, boem, trăieşte în lumea lui, nu se uită la mărunţiş. A, nu… el a citit în literatura de specialitate că averea trebuie să vină pentru că el e merituos şi să se mişte repede, aşa cam în 2 luni(averea ce va să vină).

Revenind la oile noastre, spun că , pentru mine e cea mai fascinantă afacere, pentru faptul că pot să o împart cu alţii. Nu e ceva de tinut doar pentru tine(asta mi se pare nemaipomenit), poţi împărţii cu alţii.

 Iarăşi un motiv pentru care fac Lyoness : toţi pot înţelege ce  e bun pentru ei cum pot face să le fie lor bine. Asta e partea cea mai grozavă (după mine, evident), pentru că nu eu hotărăsc ce e mai bun  pentru cineva  ,eu pot doar să arăt.

Iar faptul că nu sunt legată de moşie, am beneficii şi atunci când călătoresc(genul ăsta de afacere nu pleacă la plimbare cît tu eşti în vacanţă),nu are rost să mai spun că vine trecut tot la plusuri…

Marea mea dezamăgire- cîţiva oameni dragi care cred că nu e pentru ei toată tărăşenia.  E mai cuminte mersul la scârbici, căci aşa se numeşte cică, acolo unde iei poziţia de drepţi în faţa unor ……. care încă nu au aflat că lucrurile se schimbă oricum!

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

