Bunul cel mai de preţ

Am stabilit încă din faşă că timpul este mai important decât banii.

Dar dacă banii nu pot cumpăra orice, în niciun caz linişte sufletească, timpul este la fel pentru toţi dar diferă atât de mult ,ce poate avea atât de multă intensitate?

Eu zic că bunul nostru cel mai de preţ este cuvântul dat, să îţi respecţi termenele, când spui ceva aşa să fie.

Trăiesc probabil într-un palat de cleştar, dar încă mai cred în înţelegerile care se fac prin simpla strângere de mână. Trebuie să mai spun cât de rar mai întâlnim oameni de cuvânt? Poţi avea orice, poţi avea toate calităţile de pe lumea asta,însă, după părerea mea, dacă nu eşti în stare să îţi respecţi cuvântul dat, lutul rămas pe talpa cizmelor de ploaie este mult mai valoros.

Aş mai putea pretinde că oamenii au dreptul să se răzgândească şi sunt perfect de acord, pentru că şi eu mă răzgândesc de nenumărate ori. Am însă grijă să nu încurc terţe persoane, să anunţ din timp,iar dacă trebuie îmi cer o plasă de scuze.

Voi ce credeţi,merită făcută atâta tevatură pe acest subiect ,ori o lăsăm să meargă şi-aşa. Oricum toată lumea uită,nimeni nu se ţine de cuvînt, iar soarele răsare tot de la răsărit… dar, poate că îmbătrânesc eu…

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bunul cel mai de preţ

  1. Marius Dio stii tu... zice:

    Bine ar fi sa ne intoarcem la vremea cand ,macar in gandurile noastre,eram dispusi sa facem intelegeri prin simpla strangere de mana.Se pare ca sunt deacum doar vise. Pana cand nu vom deveni asemeni copilasilor acestia,cu nici un chip nu vom avea sansa raiului -traducere si adaptare dupa Cartea Vietii.

  2. adrianagianinna zice:

    Acuma, vezi tu, eu cred ca in orice vreme sunt posibile angajamente realizate prin simpla strangere de mana.

Lasă un răspuns

