Cea mai frumoasă melodie

Nu ştiu dacă şi voi aţi păţit să nu reţineţi din prima numele persoanei cu care aţi făcut recent cunoştinţă…

Mi se întâmplă de foarte multe ori asta. Dar, între timp am reuşit să-mi fac mai bine temele, iar pentru a evita confuzia pe mai târziu, nu mi-e jenă să întreb încă odată omul -”îmi mai spui, te rog numele?”. Nu doare, e o simplă întrebare.

Mai mult decât atât, studiile au arătat că cea mai frumoasă melodie este propriul nostru nume auzit din gura celorlalţi. Cu un efort în plus, se pot face asocieri,  atunci când ai vreo nouă cunoştinţe cu acelaşi nume. Poate că nu e pentru toţi la fel de uşor sau de greu , dar merită depus efortul de a pronunţa corect numele cuiva. Şi, evident nu e  de neglijat … cea  mai frumoasă melodie!

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

