Scapă cine poate

Nu de puţine ori ne-am sabotat cu bună ştiinţă.Alteori, am renunţat înainte de a începe. Iar alteori, ne-am zbătut prea mult, acţionând după principiul conform căruia ceea ce nu te omoară te face mai puternic. Am înghiţit hapul la gândul convalescenţei, am găsit că-i mai cuminte să te zbaţi.

Dar nu întotdeauna cei iuţi câştigă, cei iuţi aleargă.

Ne epuizăm de prea multe ori,  avem nuş’ ce intenţii , căci intenţiile sunt întotdeauna bune, astfel încât drumul spre rai ne e pavat gratuit.

Vrem să schimbăm totul, dar într-un târziu descpoperim că am zădărnicit totul. Putem schimba propria persoană şi asta numai dacă ne dorim. Între timp ne dorim să schimbăm orice, lumi, continente, vieţi. Şi nu suntem veşnici. Şi pierdem timp, preţios. Timp în care am fi putut avea totul!

Uneori ne trebuiesc pauze. Avem nevoie să ardem ceea ce mai e de ars în noi, pentru a reveni mai puternici,mai drepţi mai buni. Dar până atunci vor trece convalescenţe, vom bea amarul licorilor care, nu-i aşa, dacă nu omoară , ne fac , cu siguranţă mai puternici…

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

