Fă-ţi timp!

Pentru marea majoritate a oamenilor, viaţa se scurge într-un ritm ameţitor. Trăim în secolul vitezei, deci e ok, acum că am găsit şi o scuză.

Conştientizez ceea ce mi se întâmplă şi totuşi, de-atât de multe ori cad în aceeiaşi capcană.Ceea ce facem de fapt, conştientizăm cu toţii, mai mult sau mai puţin.

Neavînd timp,avem parte de următoarele

-ne transformăm în pacienţi, ori ne rezervăm un loc sigur printre cei care reuşesc să aibă parte de un reuşit infarct ;

-nu reuşim să avem timp de calitate petrecut în compania celor dragi;

-uităm de când nu am mai mâncat în familie, în schimb antacidele nu lipsesc din poşetă;

-socializăm tot mai des în mediul virtual dar locuim de 7 ani în acelaşi loc şi nu ne cunoaştem vecinul din dreapta;

-ne propunem să mergem cu ai casei să vedem lacul din împrejurimi, dar n-avem timp(între timp copii cresc şi merg singuri..)

-nu am mai gătit  de foarte multă vreme , da’ nu-i aşa , cand vom avea timp vom găti de mama focului.etc., etc

Toate astea sunt scuze ieftine.Încurcăm marfa cu ambalajul, adică ne prefacem că nu deosebim adevăratele priorităţi din viaţă cu urgenţele care se suprapun.

Toţi avem la dispoziţie 24 de ore , ore pe care ni le gestionăm ori ni le gestionează alţii.

Şi , sigur, cimitirul nu are nevoie de oameni bogaţi, sigur când nu vom mai avea timp, nu ne vom aminti cît de destoinici am fost la muncă, cum ne-am abţinut să-i spunem şefului că e un needucat(atunci când de asta dă dovadă)… Ne vom aminti poate , crâmpeie din viaţa copiilor , cum ne-am jucat de-a zâna Măseluţă, locuri dragi pe unde ne-au dus paşii, oameni la care am ţinut, oameni.

Nu suntem nemuritori!În fiecare zi ar trebui să ne amintim asta.

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

