Sunt sangvinică dar mă tratez

După cum spuneam, sunt sangvinică în procente destul de mari.

Îmi place să fiu în centrul atenţiei, dar nu pentru mult timp. Îmi place să provoc,nu îmi dezvălui la prima strigare intenţiile,uneori îmi place să fac pe prostul.E tare amuzant în ultimul caz, pentru că lumea e tentată să ne judece încă din primele secunde după ce facem cunoştinţă.Atunci se pun etichete  iar mie, (dacă tot nu ştiu pune murături)îmi zboară gândul la distinsa preocupare…

Ani în şir am ştiut ce-mi lipseşte -disciplina.Cu toate astea ,am făcut aceleaşi greşeli alergând  (în consecinţă) după propria-mi coadă.E de bine că, măcar am realizat ce fac.

Uneori îmi place să fiu păpuşar…

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

