Stai în ochiul furtunii

Fiecare am trecut probabil prin perioade mai grele, când poate ne-am confruntat cu suferinţe fizice, lipsuri materiale ori ambele.

În viaţa fiecăruia sunt acei ani fatidici, pierdem oameni dragi, lucrurile merg greu.

Cu toate astea, probabilitatea ca un lucru neprevăzut sa se întâmple este destul de redusă. Atunci când avem de-a face cu factori exogeni, de pildă izbucneşte un conflict undeva, acest lucru nu ne influenţează în mod direct, decât dacă avem de gând să ne înrolăm.

Există totuşi posibilitatea de a nu ne îngrijora prea mult pentru lucruri, fenomene asupra nu putem avea control. Putem face asta? Putem sta în ochiul furtunii?

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Stai în ochiul furtunii

  1. lotusull zice:

    Pai poti sta in ochiul furtunii sau poti pleca, e doar o chestiune de alegere. In ambele cazuri, exista consecinte.

    Ti-am lasat un mic mesaj la mine pe blog.
    🙂

    • adrianagianinna zice:

      Merci lotuss,dar unor oameni le voi adresa întotdeauna personal mulţumiri,ori,orice altceva după caz.Mi-a făcut plăcere,poţi scrie oricînd şi doar dacă pofteşti…

Lasă un răspuns

