Libertate versus siguranţă

Fiecare dintre noi cred că şi-a dorit mai mult decat 3 saptamani concediu pe pământ.

Atunci când iţi doreşti mai multă sigurantă, pierzi din ce în ce mai multă libertate, iar aici mă refer la joburile extrem de solicitante la care se înhamă de bună voie multi. In cazul cat, ai o colivie de aur perfectă. Ai toti banii din lume, însă nu ai timpul necesar de a te relaxa asa cum pofteşti.

De cate ori cineva urcă pe scara sociala, pe lângă mărirea de salariu se alege cu mai multă muncă în plus, si implicit ,cu mai putin timp pentru el şi ai săi.

Sa nu uităm totuşi că slujba este o soluţie temporară la o problema pe termen lung. Dar ce ne facem că în zilele noastre slujbele sigure sunt pe ducă, cele mai sigure slujbe rămânând doar cele de la biserică…

Merită oare să investim mai mult în educaţia noastră financiară? Eu zic că da.Voi ce spuneti?

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Libertate versus siguranţă

  1. Dana zice:

    Nu numai ca nu mai ai timp sa te relaxezi, dar este posibil ca intr-o zi sa-ti pierzi slujba atat de banoasa si asta-ti aduce depresie si frustrare (pe langa lipsa banilor si necesitatea de a-ti cauta la cine stie ce varsta alt job). Sigur ca merita sa investesti cumva, depinde de fiecare ce metoda vrea sa aleaga.

  2. amalianita zice:

    E foarte ionteresant subiectul si foarte sensibila balantza intre cele doua. Mersi ca mi-ai spus ca ai blog.

  3. amalianita zice:

    ce-o insemna „ionteresant”?
    „interesant” am vrut sa zic

    • adrianagianinna zice:

      Asta păţeam de multe ori pe blogul revistei Tango,mă miram si eu înciudată ce ieşea.Recunosc,prima dată am fost curioasă de revistă datorită ţie..

Lasă un răspuns

