Cine-i vinovat?

De cele mai multe ori,cand lucrurile nu merg asa cum ne dorim,suntem tentati sa dam vina pe altii.Constientizam ca este pueril ceea ce facem ,insa refuzam sa credem ca noi suntem de vina.
Hai sa vedem intai pe cine putem da vina:pe oricine as crede…
De vina e vremea,guvernul,timpul nefavorabil,copilul vecinului de la 4,s.a.m.d
Refuzam insa sa ne asumam raspunderea pentru ceea ce nu merge cu adevarat in vietile noaste,pentru ca e mai usor sa gasim tapi ispasitori.
Cu toate astea,pana nu vom dori sa constientizam,ca ,da,NOI suntem de vina ca ne-am ingrasat si ca,atunci cand ne-am luat o fusta cu un numar mai mare,trebuia sa ne intrebam cata frisca punem la cafea,sau cati km am facut cu bicicleta;noi suntem de vina ca suntem presati de timp,in loc sa vedem ce este intr-adevar important,noi nu am vazut ca ne cresc copiii,si,vai cate serbari am pierdut..
Cu toate aste,tot noi putem avea curajul sa spunem ok,asta a fost,hai sa vedem ce putem face.:putem avea250 roni lunar in plus daca ne lasam de fumat,pot slabi 4 kg anul asta,daca nu mai iau liftul,merg mai des pe jos; nu mai beau atata cafea,pot,sigur ca pot,fiindca vreau!

Cu toate astea ,pot afla cine e de vina ca nu mi-am dat seama de mai mult timp ca pot sa schimb atatea,pot afla cine-i vinovat:ma privesc in oglinda…

Despre adrianagianinna

Oameni care mă inspiră: Donald Trump, Robert Kiyosaki, Oprah Winfrey Cum sunt eu: corectă, pragmatică Interese: Lyoness, Educaţie financiară, Revista Tango, Succes dublu - Adrian Soare Bloguri preferate: Dana/Gibraltar, Flavius Ţerbea, Amalia Niţă, Flavia Stoian, Marilena Guduleasa, Lotusul
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

